Kahwin Lagi... Yob & Iena..

Hai kengkawan.. maaf, skali lagi aku mengambil masa utk update blog nih... ntah nape skarang nih mood untuk menulis terasa kurang sangat.. leceh tul nak susun ayat2 nih.. tapi kalau tak tulis nanti bersawang plak blog nih...
Seperti yg dinyatakan sebelum nih.. tempoh hari pada 1hb Mei (dekat sebulan dah) aku gerak ke Ipoh untuk tugasan fotografi pasangan pengantin Yob dan Iena serta adik Yob iaitu Nizah dan Khai...
Aku dan Khairi sampai di rumah pengantin di Batu Gajah perak pada malam majlis dan diberikan tempat untuk beradu di sebuah rumah berhampiran dengan rumah kenduri... Alhamdulillah, sib baek tak kena tido dalam keta.. Ok la.. nak crita panjang2 pun akhirnya aku kena up gambar gak... aku up skit dah la kat sini sbb kebanyakkan gambar utk majlis perkahwinan aku lebihkan pada website rasmi www.pengantin.org...





dan penyeri majlis pada hari itu ialah kegilaan bergambar pada budak2 UiTM Sri Iskandar yang hadir selaku kawan2 kepada adinda pengantin... Tak sempat nak berkenalan kerana keadaan cuaca yg suam2 sejuk dan hujan yg tiba2 mencurah...



Terima kasih kepada mempelai serta ahli keluarga serta tetamu2 yang hadir dan memberi laluan kepada aku untuk mengabdikan detik2 bersejarah yang telah disejarahkan... ntah apa aku merepek nih.. dan kenangan serta pengalaman yang ditimba telah mendewasakan..

Selepas ini aku akan bz kembali sbb cuti sekolah telahpun bermula... adehh... letihnya nak ngadap photoshop dan gambar2 yg bakal aku kerjakan nanti... apa pun disebabkan itulah rezeki pemberian Tuhan maka seikhlasnya akan aku usahakan...